profesionálne služby v oblasti účtovníctva

zisti viac

O NÁS


ĽUDSKÝ
PRÍSTUP

Dôveryhodnosť, zodpovednosť, kvalita, časová flexibilita, to všetko je pre našu spoločnosť prioritou, z čoho vyplýva spokojný klient. To nám prináša veľkú radosť, pretože naša práca je zároveň našim koníčkom. Náš tím pozostáva z aktívnych účtovníkov s dlhoročnými (viac ako 10-ročnými) skúsenosťami na hlavných či riadiacich účtovníckych pozíciach v spoločnostiach s tuzemskou i so zahraničnou účasťou.

PROFESIONÁLNE
SLUŽBY

Výhodou takto poskytovaných služieb je, že klient nemusí venovať svoj čas a peniaze vyhľadávaniu vhodného interného účtovníka, platiť jeho sústavné vzdelávanie, vytvárať pracovné miesto pre jeho prácu a zároveň si môže byť istý, že žiadne účtovné či mzdové informácie nebudú sprostredkované ostatným interným zamestnancom. V prípade potreby vieme samozrejme zabezpečiť služby na nerozoznanie od interného mzdára či účtovníka.

GARANCIA

Ponúkame komplexné služby v oblasti účtovníctva, daní, miezd a personalistiky a poradenstva s tým súvisiaceho pre malé i veľké obchodné spoločnosti. Za poskytované služby garantujeme, čím na seba preberáme 100% zodpovednosť. Služby poskytujeme na základe zmluvy o poskytovaní služieb (dlhodobá spolupráca), alebo na základe objednávky (jednorázová služba). Vždy však platí pravidlo, že všetky poskytované služby sú ušité priamo na mieru pre klienta.

Profesionálne účtovnícke služby
Mzdy a personalistika
Garancia kvality služieb
Profesionálny a ľudský prístup
Vyzdvihneme u Vás doklady
Účtovníctvo pre malé aj veľké firmy
Referencie sú našou garanciou

SLUŽBY



... s nami bez rizík /finančnej straty/...

Sme držiteľom certifikátu o poistení zodpovednosti za škodu účtovníkov:

- certifikát našej spoločnosti na nahliadnutie tu: N3 poistenie zdpovednosti za škodu účtovníkov



Prevzatie dokladov u Vás je pre nás samozrejmosťou!

Účtovníctvo u nás:

- vami odovzdané doklady spracujeme v našej spoločnosti na našom mzdovom či účtovnom softvéri
- odovzdanie spracovaných dokladov ihneď po spracovaní vrátane výstupov
- archivácia spracovanej agendy možná i u nás pričom výstupy sú odovzdané osobne alebo zasielané elektronicky


Účtovníctvo u Vás:

A:
- vami odovzdané doklady spracujeme vo Vašej spoločnosti na našom mzdovom či účtovnom softvéri
- doklady zostávajú priamo vo Vašej spoločnosti, výstupy i archivácia ihneď po spracovaní osobne

B:
- vami odovzdané doklady spracujeme vo Vašej spoločnosti vo Vašom mzdovom či účtovnom softvéri
- doklady zostávajú priamo vo Vašej spoločnosti, výstupy i archivácia ihneď po spracovaní osobne, pričom kedykoľvek máte ihneď prístup k Vašim dátam



Podvojné účtovníctvo zahŕňa:

- spracovanie účtovných dokladov
- zaúčtovanie účtovných dokladov v súlade s platnými predpismi o účtovníctve so základným analytickým členením tak, aby bolo možné z účtovníctva zistiť údaje potrebné pre zostavovanie daňových priznaní
- daň z motorových vozidiel
- spracovanie priebežnej mesačnej účtovnej závierky
- mesačná resp. štvrťročná evidencia súhrnného výkazu k dani z pridanej hodnoty
- mesačné resp. štvrťročné spracovanie daňového priznania pre daň z pridanej hodnoty
- kontrolný výkaz k dani z pridanej hodnoty
- inventarizácia účtov
- iné podľa požiadaviek odberateľa (spracovanie účtovnej závierky, výkazu ziskov a strát, súvahy, daňového priznania k dani z príjmov PO a iné)


Mzdová agenda zahŕňa:

- spracovanie pracovnej zmluvy, resp. zmluvy podľa typu pracovného pomeru
- prihlásenia/odhlásenia – do/zo sociálnej a zdravotnej poisťovne
- spracovanie miezd a výstupných zostáv (výplatných pások, mesačné sumarizácie)
- spracovanie mesačných výkazov do poisťovní
- spracovanie mesačných prehľadov o zrazených preddavkoch na daň vrátane ročného hlásenia
- spracovanie mzdových listov a evidenčných listov dôchodkového poistenia
- evidencia dovoleniek
- výpočet dovolenkových priemerov
- iné podľa požiadaviek odberateľa (spracovanie dochádzok, ročného zúčtovania dane a iné)


Ostatné agendy:

- spracovanie dochádzok, cestovných príkazov tuzemských i zahraničných
- spracovanie daňových priznaní FO typ A/B
- rôzne mzdové či účtovné kalkulácie
- komplexné založenie spoločnosti
- asistované založenie spoločnosti
- poradenstvo pri založení spoločnosti
- zmeny v spoločnostiach
- podklady valného zhromaždenia
- poradenstvo v rámci podnikania, poradenstvo účtovných, daňových a mzdových povinností, daňové optimalizácie
- iné

Každá z poskytovaných agend zahŕňa poradenstvo pre klienta v rozsahu 4 hodín mesačne.





REFERENCIE




Reštaurácia Forhaus – mzdy a personalistika/účtovníctvo/dane
farfalla mia – účtovníctvo/dane
KKM Invest – mzdy a personalistika/účtovníctvo/dane
Phoenix design – mzdy a personalistika/účtovníctvo/dane
STEELC-AT – účtovníctvo/dane
sictrap – účtovníctvo/dane
STEWEG, s.r.o. – účtovníctvo/ dane
Michaela Vozárová – BAMA – mzdy a personalistika/účtovníctvo/dane
COAN Solutions – účtovníctvo/dane
Ing. Michal Bínovský – účtovníctvo/dane
Refys – mzdy a personalistika, účtovníctvo/dane
Poctivé sirupy – komplexné založenie s.r.o.
KKM Invest – komplexné založenie s.r.o.
faralla mia – komplexné založenie s.r.o.
Refys – komplexné založenie s.r.o.
a iní.



Ako benefit pri štarte podnikania Vám založíme s.r.o. len v sume súdneho poplatku 166 Eur, ak sa po založení s.r.o. stanete našim budúcim „mzdovým či účtovným klientom“. Zároveň Vám súčasne poradíme v otázkach podnikania a ostatného podľa požiadavky. V prípade záujmu radi poskytneme i všeobecný cenník.

Cenník služieb



Vzhľadom na to, že našou filozofiou je poskytnúť klientom individuálny prístup je potrebné, aby bola táto filozofia aplikovaná i pri tvorbe ceny, vo všeobecnosti však platí, že cena je závislá od počtu účtovných dokladov, tiež od počtu zamestnancov, ale tiež i od rozsahu služieb. Práve z tohto dôvodu je potrebné, aby ste nám zaslali približný počet mesačných dokladov, počet zamestnancov a pod a na základe týchto informácií Vám pripravíme cenovú ponuku priamo pre Vás.

V prípade záujmu radi poskytneme i všeobecný cenník.

Vopred sa ospravedňujeme klientom dopytujúcim sa na cenník jednoduchého účtovníctva, nakoľko nebude poskytnutý. Nových klientov účtujúcich v sústave jednoduchého účtovníctva už neprijímame.



KONTAKT









Sídlo spoločnosti:
N3 consulting, s.r.o.
Tehelná 5763/19
917 00 Trnava
www.n3consulting.sk
E-mail: office@n3consulting.sk

Mgr. Miriam Nádaská
Konateľ
(mzdy a personalistika/účtovníctvo/dane/poradenstvo)
Tel. 0905 649 612

Mgr. Peter Nádaský
Konateľ
(účtovníctvo/dane/poradenstvo)
Tel. 0905 494 737